Kaksplus.fi


2. marraskuuta 2014

Muutama räpsy perjantailta


Perjantaina lähdettiin hieman extempore meiningillä Lahteen mun mummoni luokse. Vaikka mummo on asunut miehensä kanssa jo useamman vuoden Lahdessa, käydään me edelleen ihan liian harvoin kyläilemässä. Siinähän se aika vierähtikin tosi nopeasti jutellessa ja syödessä, ja jo aivan liian pian lähdettiin mummon kyydillä kotia kohti, tosin Karisman kautta.
Mä olin edellisenä iltana sattumalta netistä huomannut, että kauppakeskus Karisma juhlistaa 3-vuotis synttäreitään. Kauppakeskuksessa oli synttäreiden tiimoilta lapsille paljon kaikkea kivaa, kuten kasvomaalausta, ongintaa sekä pomppulinna. Mutta se THE juttu oli kuitenkin Hevisauruksen keikka! Neiti on fanittanut Hevisaurusta isolla äffällä oikeastaan jo yksi vuotiaasta lähtien, siitä saakka kun kuuli ensimmäisen kerran Hevisauruksen version kapteenikoukusta. Parin kesän takaisen keikan jälkeen on Sofia säännöllisin väliajoin kertonut haluavansa jo uudestaan Hevisaurusta katsomaan, joten olihan meidän mentävä. Mini minä oli onnellinen, ja päivänpäätteeksi sammui kuin saunalyhty, omaan sänkyyn päästessään.

Muutoin meidän viikonloppu onkin mennyt sitten ihan rauhallisissa merkeissä, kun skipattiin kaikki (ellei Sofian päiväkodin kemuja lasketa) halloween hömpötyksetkin tänä vuonna ihan suosiolla. Mä lupauduin eilen ja tänään töihin, joten aamut on menneet meidän vanhusten parissa, ja illat oon löhöillyt kotisohvalla näiden kahden bimbon kanssa. Kaikin puolin siis kiva ja rauhallinen viikonloppu, mutta onneksi huomenna on jo taas maanantai.

2 kommenttia :

  1. Mikä kamera sulla on käytössä ja käytätkö automaattiasetuksia vai säädätkö itse? :)

    VastaaPoista

a penny for your thoughts