Kaksplus.fi


26. tammikuuta 2015

My new love: IPhone 6

Vuoden ensimmäisen päivän ensimmäisinä tunteina, minua uskollisesti palvellut Iphone neloseni harjoitteli uimista heikoin tuloksin. Se sitten hukkui, eikä mun lukuisista elvytysyrityksistäni huolimatta antanut enää minkäänlaisia elonmerkkejä. No mutta, hyvä syy ostaa uusi ja parempi puhelin! Pariviikoa jouduin kuitenkin elämään ilman puhelinta. Sim-kortin iskin väliaikaisesti tablettiin, ja se oli aika kamalaa.. Mutta vihdoinkin, viime viikolla, sain haettua mun uuden rakkauden!


Täytyy myöntää, että jo hetken aikaa harkitsin Sony Xperiaa, sillä vedenkestävä puhelin voisi olla se mun juttuni.. Mä kuitenkin tykkäsin mun Iphone kolmosesta, sekä nelosesta niin paljon, että tästä ei kai ole enää paluuta muuhun merkkiin. Niinpä kovasta hinnastaan huolimatta, ostoskoriin päätyi Iphone 6.

Vähän hirvitti Iphone 6 koko, mutta kyllä tämä istuu käteen oikein hyvin. Malli on ihanan ohut & kevyt, ja nyt kun olen jo viikon ajan tutustunut tähän uuteen puhelimeeni, olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Tämähän hipoo täydellisyyttä, ja tämä on sitä materialismionnellisuutta parhaimmillaan!

Uuden puhelimen myötä instagramiakin on tullut päiviteltyä huomattavasti useammin, puhelimen kamera on nimittäin sen verran hyvä, että mielellään ja helposti tulee kuvia räpsittyä. Kannattaa siis seurailla meitä myös instagramin puolella, jos haluaa tiiviimmin seurata meidän elämää. Sieltä löydätte nimimerkin RUDI628 takaa.

PS. Kertokaa mulle teidän suosikki appsit! Mä en ole vielä raaskinut ladata mitään muuta kuin ne sovellukset, joita tulee käytettyä lähes päivittäin. Uusia kaipailisin, ihan laidasta laitaan.

PPS. Lupaan päivitellä myöhemmin tällä viikolla vielä kuulumisia, ja ehkä vähän muutakin. Paljon on ideoita ja luonnoksia, mutta aika ei just nyt riitä kaikkeen.

10 kommenttia :

  1. Kateellinen ilmottautuu! Vähän jopa odotan, et tää vitonen sanoo itsensä irti ja pääsen ostamaan kutosta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jätät sen vahingossa oven väliin tai jotain? :D
      Mä skippasin vitosen suosiolla ja jäin odottamaan tätä kutosta. Oli/on vaan niin hirvittävän hintainen, että en viitsinyt ostaa kun nelonenkin vielä pelitti hyvin. Joten, onneksi se meni rikki! :D Tämä on nimittäin ihan paras, eikä tosiaankaan yhtään liian iso niin kuin alkuun vähän pelkäsin. :)

      Poista
  2. no just. kumpi maksoi, isukki vai poikaystävä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No just. Isän on hankala haudan takaa puhelimia ostella, ja vaikka poikaystävä lupasikin tämän minulle lahjaksi ostaa, niin loppuen lopuksi ostin ja maksoin kuule ihan itse. :)

      Poista
  3. Mä hankin tämän kutosen myös ihan tässä vajaa kuukausi sitten ja oon ihan rakastunut siihen. :) Kamera varsinkin yllätti tosi positiivisesti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kamera oli kyllä tosi iso yllätys, samoin äänentoisto. Olin ja olen edelleen ihan wow! :D

      Poista
  4. Toi Iphone 6 on vielä ihan mini! Mulla on 6 plus... sillä sit onkin jo kokoa, haha. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, tutulla on iphone 6 plussa, ja se on kyllä aiiiiika valtava! :D

      Poista

LUKIJAT