Kaksplus.fi


6. huhtikuuta 2015

liirumlaarum


Pyhät oli sitten siinä. Itse pääsiäisen vietto meni meiltä melko pitkälti ohitse, sillä Sohvi oli isänsä kanssa reissussa, eikä me viitsitty kahdestaan panostaa lainkaan, varsinkaan kun ei olla kotona. Viikonloppu meni kuitenkin oikein kivasti, vaikka ei ihan niin kuin alunperin suunniteltiin. Nähtiin mahtavia tyyppejä, naurettiin paljon, ja otettiin ihan rennosti. Mieli on oikeastaan aika virkeä just nyt, ja arki on tervetullut.
Poikaystävällä on edessä yövuoro viikko, ja mä olen suunnitellut jokaiselle päivälle jotakin menoa itselleni, jotta toinen saa nukkua rauhassa. Lisäksi me ollaan keskiviikkona taas hieman viisaampia remontin etenemisen suhteen, ja loppuviikosta Sofiakin tulee viettämään muutaman päivän meidän kanssa. Aika kiva viikko siis kaiken kaikkiaan tiedossa.


Kun mä melkein vuosi sitten päätin vielä kerran antaa mahdollisuuden bloggaamiselle, ei mun suunnitelmiini luonnollisestikaan kuulunut näin hidas tahti postauksien suhteen. Oli töitä, ja sitten jäin opinnoissa jälkeen. Aikaa ei vain ollut. Muutaman kerran mietin jo blogin sulkemista heti alkumetreillä. En kuitenkaan halunnut. Olisin varmasti katunut sitä päätöstä myöhemmin.
Keskenmeno oli oikeastaan se viimeinen niitti, joka veti koko mielen ihan mustaksi. Kun melkein jokainen päivä on ollut väkinäistä elämistä, ei bloggaaminenkaan ole innostanut. Pari postausta olen silloin tällöin saanut kyhättyä kasaan, oikeastaan hieman pakon edestä, ettei blogi kuole ihan kokonaan. Sitä on aina jotenkin ajatellut, että oman blogin haluaisi pitää sellaisena hyvän mielen blogina. Mutta toisaalta kun kirjoittaa lähtökohtaisesti vain itseään varten, miksi ne negatiivisetkin asiat elämässä eivät saisi näkyä myös blogin puolella? Ja jos halutaan olla aitoja ja kirjoittaa rehellisesti, eikö ne huonotkin hetket elämässä kuulu asiaan?

Lähtökohtaisesti olo on tällä hetkellä jo energisempi, tulevaisuus näyttää jälleen valoisalta, eikä minun tarvitse valehdella jos joku kysyy olenko minä onnellinen. Koulu, ja kaikki muut arjen haasteet tulevat tietysti ensimmäisenä, mutta haluan jälleen panostaa enemmän myös blogiin. Vaikka se ei viime aikoina ole näkynyt, on bloggaaminen minulle edelleen erittäin mieluisa harrastus. Siksipä mä haluaisin kysyä myös teiltä lukijoilta, onko teillä jotakin toiveita blogin ja/tai postauksien suhteen? Kaikki toiveet otetaan vastaan ja käydään ajatuksen kanssa läpi. Jatketaan sitten niin, mikä parhaalta tuntuu. Kynnys vain on hieman korkea ja kirjoittaminen ruosteessa, kun tämä nyt on ollut näin hitaan puoleista. Eiköhän tämä tästä.

Tällaista liirumlaarumia tänään. Ihanaa viikkoa kaikille!

8 kommenttia :

  1. Hei ! Kiva blogi sulla ! Kiva että jatkat ja nautit tästä ! keskenmenon kokeminen on kamalaa..Valitettavasti tiedän sen ja olen pahoillani että sinäkin olet sen kokenut. menetys koska kulkee mukana koko elämän tuoden pintaan monia tunteita mutta jos antaa mahdollisuuden sille menetyksen kokemukselle voit löytää jotain arvokasta matkan varrelta.. ehkä uusia ystäviä ehkä uusia voimavaroja. huomaat sen joskus.. niin ainakin uskon ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan hävettää, että tämä kommenteihin vastaaminen venyi näin pitkälle. Kiitos! Kiitos ihanista sanoistasi. :)

      Poista
  2. Mä tunnistin itseni aika hyvin postauksen lopusta, tai siis samoja/samankaltaisia fiiliksiä kun olen käynyt läpi.

    Ihanaa, että elämä on taas alkanut hymyilemään siellä. Mulla ei ole toiveita blogin tai postausten suhteen juurikaan, pääasia, että kirjoitat kun siltä tuntuu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noihin fiiliksiin on varmasti aika helppo samaistua, jos on itsekin käynyt läpi keskenmenon. Sitä ei kyllä toivoisi pahimmalle vihamiehellekään.

      Kyllä, tuntuu hyvältä hymyillä, ja olla iloinen!

      Poista
  3. <3<3 Ihan perusjuttuja on kiva lukea, arjesta ja ajatuksia milloin mistäkin laidasta laitaan :) Jos tulee inspis johonkin erikoispostaukseen, niin nekin on mielenkiintoisia siellä seassa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Tähän olen pyrkinyt/pyrin, hiukan tiheämpään tahtiin vain! :)

      Poista
  4. Kiva blogi! :) Alan seuraamaan. Jos kiinnostaa lukea meidän perhe-elämästä (tyttö 6/2014 ja toista lasta odotetaan syntyväksi syyskuussa) niin blogini löytyy
    täältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäät ja tervetuloa seurailemaan! :)
      Tuunkin kurkkailemaan sinne suuntaan myös.

      Poista

LUKIJAT