Kaksplus.fi


11. elokuuta 2015

Kahvi oksettaa & rintoja aristaa

Blogin Facebook-sivujen puolella jo harmittelinkin sitä, kuinka edellisessä postauksessa mainitsin miten postauksia on luonnoksissa jonoksi asti tuloillaan, ja kuinka mun oli tarkoitus herätellä tämä blogi taas eloon. Mutta tässä tuli pari muuttujaa, tai oikeastaan yksi muuttuja, ja koko kesä meni ihan toisella tavalla kuin suunniteltiin. Festarit jäi väliin kokonaan, eikä oikein muutenkaan tehty mitään reissuja. Mä en vain väsymykseltäni ole jaksanut tehdä yhtikäs mitään.

Instagramin puolella seuraavat jo sen tietääkin, mutta onhan tämä uutinen nyt julkaistava myös blogin puolella, sillä tämä tulee kyllä vaikuttamaan kovasti myös blogin sisältöön.. Meille tulee siis viimeinkin vauva! Mä olen niin onnellinen, että sanoja ei löydy. Enkä ole ainoa, tuleva isä on myös innoissaan, tulevasta isosiskosta puhumattakaan! Ette arvaakaan miten vaikeaa on ollut pitää tämä vielä niin pieni, mutta silti niin suuri rakkaus tähän asti salaisuutena. Nyt kuitenkin uskaltaa jo puhua, sekä ennen kaikkea myös iloita.


Ja mitä omaan oloon tulee, niin väsymykselle ei vieläkään näy loppua, vaikka toki se on jo hieman helpottanut. Närästys on erittäin vahvasti läsnä lähes joka päivä, ja hirveän tarkasti saa syödessään miettiä, että mikä sitä pahentaa ja mikä ei. Rinnat ja erityisesti nännit ovat olleet mega-super kipeät ja arat. Kaikki haisee pahalle ja vessanpönttöä halattiin yhteen vaiheeseen aika ahkeraan. Niin ahkeraan, että on käyty päivystyksessäkin tippaletkun jatkeena. Onneksi raju pahoinvointi ei enää vaivaa jatkuvasti, vaikka etova olo on edelleen noin 80% prosenttia ajasta läsnä.
Lisäksi iho kukkii ja hiukset rasvoittuu ennätys vauhtia. Turvottaa niin, että housunnappia on turha edes yrittää laittaa kiinni, ja ilmavaivoista sekä ummetuksesta en tohdi edes puhua. Jep jep, you name it, tuntuu siltä, että kaikki mahdolliset raskausoireet on jo käyty läpi, tai niitä löytyy edelleen! Onneksi, tämä kaikki on kuitenkin sen arvoista.

29 kommenttia :

  1. IHANAA, niin paljon onnea teille!!! :)

    VastaaPoista
  2. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <33333

    VastaaPoista
  3. Mä oon joku 90% varma, et meille ei tuu enempää lapsia ainakaan kymmeneen vuoteen, koska ei vaan riitä energia enkä haluu ottaa riskiä, et näinki helpon raskauden jälkeen tulis yhtä kamala ja vaikee mitä Juusosta. Ja silti... SÄÄ ET TIIÄ MITEN HAIKEE OLO JUST TULI! Sellanen "apua, mä en enää koskaan saa kirjottaa postausta tällä tyylillä tai julkistaa tällasta tietoa......." :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! :D <3
      Mulla on ollut välistä sellaiset fiilikset että tämän jälkeen ei varmasti enää ikinä koskaan, kun tää alkuraskaus on ollut sen verran raskasta fyysisesti ja vähän henkisestikin. Mutta tän päiväisen ultran jälkeen mä jo ilmoitin taas haluavani tämän lisäksi vielä ainakin kaksi. Saas nähdä! :D

      Poista
  4. Paljon onnea! Oon super onnellinen teidän puolesta! <3

    VastaaPoista
  5. Tämä uutinen kyllä pelasti minun päiväni! :) Tuli niin paha mieli silloin keskenmenostasi ja olenkin jo odotellut millon teillä tärppää uudelleen. Sylin täydeltä onnea teille, ja ihanaa odotusaikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämän oli tarkoitus nyt mennä näin. :) Ollaan kyllä koko perhe oikein innoissamme ja onnellisia just nyt. Kyllä tätä tuli itsekin jo hieman odoteltua. Ja kiitoksia! <3

      Poista
  6. Voi että. Et arvaakaan kuinka iloinen oon teidän puolesta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääh, tässä liikuttuu uudestaan ja uudestaan. <3

      Poista
  7. Ooo onnea! ^_^ <3 Milloin teillä on LA? Itsellä helmikuussa, kävin juuri kans alkuraskauden uä:ssä :)) Meillä myös takana vauvantekohommia jo pidemmän aikaa, nyt vihdoin uskaltaa iloita tästä alkaneesta raskaudesta.
    Onnea vielä ja tsemppiä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Meillä on LA 19.2 ja oikein paljon onnea teillekin! <3 Liityinkin sun blogisi lukijaksi, kiva päästä lukemaan myös muiden odottajien juttuja, varsinkin kun samassa kuussa LA. :)

      Poista
    2. Haa, mahtavaa, meillä on LA 11.2 ! :D Ties vaikka poksahdettaisiin samaan aikaan, sen verta samoille päiville osuu H-hetket meillä!
      Liityin kans blogiisi lukijaksi samantien, laittelehan vauvapostauksia tulemaan! :)

      Poista
    3. No osuupas aika lähekkäin. :) Mä kyllä vähän rohkenen epäillä että tää kaveri tulisi ajoissa, tai ainakin oon jo valmistautunut siihen henkisesti. Isosiskokin nimittäin viihtyi liian hyvin yksiössään ja viipyi vielä reippaasti yli lasketun ajan! :D

      Ja tulossa on! ;)

      Poista
  8. Voi kun oli ihania uutisia! 😊 Hurjan paljon onnea koko perheelle! 😊 -Ane

    VastaaPoista
  9. ♡♡♡♡♡♡♡ tää oli kyllä niin ihana uutinen! oon onnellinen teidän puolesta! :)

    VastaaPoista
  10. Hauska postaus ja kiva uusi blogilöytö mulle. Heti piti liittyä lukijaksi! :) Tsemppiä odotukseen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mukava kuulla että pidät ja tervetuloa seuraamaan! :)
      Ja kiitos, sitä tarvitaankin tämän pahoinvoinnin kanssa! :D

      Poista
  11. Pitipäs kommentoida uusimpaan postaukseen, mutta eipä se mitään - kiva tämäkin.. ;) Ja anteeksi vielä spämmi.

    VastaaPoista

a penny for your thoughts