Kaksplus.fi


28. syyskuuta 2015

Ristiäisissä


Eilinen päivä sujui mukavasti ristiäisten merkeissä, kun pikkusiskoni nuorimmainen kastettiin ja nimi paljastettiin meille kaikille muillekin. Voileipäkakkua, sukulaisten näkemistä, ja tietysti älyttömän suloinen beibi, joka sai ihan mahtavan nimen. Paremmin ja rennommin ei meidän sunnuntai olisi voinutkaan mennä! Ainoa asia joka latisti hieman meikäläisen fiiliksiä, oli matkapahoinvointi. Enpä ole moisesta ennen tätä raskautta kärsinyt, ja toivottavasti ei pysyväksi vaivaksi jääkään.
Kuvia minulla ei valitettavasti paljoa ole, tai löytyyhän niitä, mutta en halua julkaista kuvia missä esiintyy sukulaisiani, ja varsinkaan ilman kuvissa esiintyvien lupaa. Siskolta heltyi kuitenkin lupa itse juhlakalun kuvan julkaisuun, ja katsokaa nyt oikeasti miten pieni ja söpö toinen voikaan olla! Mä olen jo toistamiseen ihan myyty, mun siskon pojat on niin suloisia ja hurmaavia tapauksia. (Tähän se sydänsilmä-hymiö)

Väkisinkin sitä muuten rupesi kahvipöydän ääressä kakkua syödessä miettimään meidän beibin tulevia ristiäisiä. Vaikka niihin pirskeisiin on vielä runsaasti aikaa, olen mä jo suunnitteluvaiheessa aika hyvällä mallilla. Kun vaan saataisiin tietää viikon päästä rakenneultrassa meidän minin sukupuoli, niin voisi ruveta miettimään servettien väriä, ja ehkä suunnitella jo vähän kutsukorttejakin? Mieli kyllä saattaa tässä matkan varrella vielä muuttua useamman kerran, ihan kaiken suhteen mikä ristiäisiin liittyy. Paitsi se, että meidänkin juhlissa on voileipäkakkua, ja sitä on muuten sitten paljon!

2 kommenttia :

  1. Hei mä olin jo aivan unohtanut sun blogin! Kiva lukea monta postausta putkeen :-) Suuret, suuret onnittelut vauvasta <3 Sulla on mun mielestä nykyään rauhallisempi kirjoitustyyli jota on mukava lukea, varmempi ote ehkä? Anyways, ihanaa syksyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon. <3 Mahdollisesti, ja ehkäpä tässä on sellaista henkistä kasvuakin tapahtunut ikääntymisen myötä. ;) Ihanaa syksyä sinullekin.

      Poista

a penny for your thoughts