Kaksplus.fi


9. lokakuuta 2015

Tyttö vai poika?

Kukapa ei raskauden aikana puolisonsa kanssa leikittelisi ajatuksella vauvan sukupuolesta? Niinpä, varmasti ihan jokaiselle odottajalle tuttu juttu. Täälläkin on melkeinpä sieltä plussasta asti pohdittu, että saadaanko me pienen pieni prinsessa, vaiko pieni prinssi.
Aluksi minä toivoin poikaa, sitten tyttöä ja sitten taas poikaa. Melko lailla sieltä raskauden alusta asti, mä olen kuitenkin ajatellut vauvaa hyvin usein tyttönä, tosin huomaamatta ja ihan vahingossa. Sitten rupesinkin näkemään unia tyttövauvasta ja olin niin kauan jo ihan varma tytöstä, kunnes vauva muuttui unissani pieneksi pojaksi ja minulla meni pasmat ihan sekaisin.


Ja maanantainahan meillä oli vihdoinkin se rakenneultra. Ilmoitin kätilölle heti, että sen sukupuolen saa todellakin kertoa, jos mini suostuu sen paljastamaan. Ja meidän ultraaja oli ihana! Kun kaikki mitat ja muu oleellinen oli katsottu, palattiin me ihan viimeiseksi vielä sinne jalkojen väliin.. Ja aika vahva tyttölupaushan me saatiin! Barbie leikit siis jatkuu meidän taloudessa, ja minä pääsen taas sekoamaan pienten vaaleanpunaisten vauvanvaatteiden kanssa, vaikka lupasin kyllä Jeremiakselle että ostetaan me muutakin kuin vaaleanpunaista. Hah!
Muutenkin kaikki näytti olevan hyvin. Juuri niin kuin pitikin. Seuraavan kerran nähdäänkin meidän mini sitten kasvotusten helmikuussa, mikäli kaikki sujuu hyvin. Hurjan jännää! Se helmikuuhan on nimittäin jo aivan pian!

12 kommenttia :

  1. Onnittelut että kaikki on hyvin ja nyt vaan vaalianpunaasta unelmaa ostelemaan <3

    On tää niin jännää aikaa, meillä on tänään ru ja jännittää ihan pirusti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3

      Hui, uskon että jännittää! Mäkin just ennen h-hetkeä olin varma siitä että pyörryn pelkästä jännityksestä. Tsemppiä, eiköhän siellä kaikki kuitenkin hyvin ole.<3 :)

      Poista
  2. Oooo onnittelut tytöstä! <3 ^_^ Varmasti ihanaa päästä ostelemaan niitä vaaleanpunaisia rimpsuhärpäkkeitä yms <3 Hihii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Ja on kyllä varmasti, ne on niin ällöttävän söpöjä! :D

      Poista
  3. ihanaa että kaikki on hyvin ja onnea pienestä prinsessasta! <3

    VastaaPoista

LUKIJAT