Kaksplus.fi


29. joulukuuta 2015

Joulu 2015


Pikaiset moikat täältä meidänkin suunnalta! Joko teitä vaivaa jouluähky? Minua ainakin, mutta palaan silti vielä hetkeksi aikaa meidän tämän vuoden joulun viettoon.
Sofian oli vuoro viettää joulua isällään, eikä mekään jääty Jeremiaksen kanssa kotiin, vaan suunnattiin joulun viettoon Himokselle minun sukulaisteni kanssa. Tultiin kotiin vasta sunnuntaina, ja eilinen päivä menikin laukkuja purkaen ja aika lailla akkuja lataillen. Mulla oli suunnitelmissa ottaa koko joulun ajan rennosti, sekä syödä ja ennen kaikkea nukkua hyvin. Täytyy kyllä myöntää, että aika nappiin taisi mun suunnitelmani mennä, sillä nukuttua kyllä tuli, syömisestä nyt puhumattakaan. Silti sitä aina reissussa väsyy, ja kotiin päästyä omassa sängyssä nukkuminen tuntuu taivaalliselta. Enkä mä nyt sentään koko reissua nukkunut, vaan lisäksi tuli saunottua ja istuttua porealtaassa, sekä tietysti vietettyä aikaa sukulaisten kanssa. Mummoni täytti pyöreitä jouluaattona, joten joulun lisäksi me juhlittiin myös hänen syntymäpäiviään. Tästä syystä mekin sinne mökille lähdettiin.
Hieman jäi kyllä harmittamaan tämä onneton kuvasaldo, mutta en vain yksinkertaisesti jaksanut kaivaa kameraa kertaakaan esille. Blogia varten ei siis tullut otettua kuvia ollenkaan, ja itsellenikään en muistoksi saanut otettua kuin nämä muutamat kuvat puhelimen kameralla.
Ja vaikka mä pidänkin itseäni ehdottomasti jouluihmisenä, niin täytyy todeta että onneksi joulu on jo takana päin, ja tässä mennään hyvää vauhtia kohti uutta vuotta! Mä en tiedä teistä, mutta minä ainakin odotan jo vuoden vaihtumista ja  monestakin syystä. Se suurin syy tuskin on kenellekään mikään yllätys, mä en nimittäin malttaisi enää millään odottaa meidän vauvan syntymistä!

PS. Neuvolakortin kansien arvonnan voittaja on arvottu, ja arvonnan voitti nimim. Amelia. Voittajaan on saatu yhteys, ja neuvolakortin kannet lähtevät huomenna postiin. Kiitos kaikille osallistumisesta! 

2 kommenttia :

LUKIJAT