Kaksplus.fi


26. huhtikuuta 2016

7 vuotta


Pieni ja ruttuinen. Sellainen sinä olit, rakas esikoiseni, kun me ensimmäistä kertaa kohtasimme. Siinä sinä makasit, ja minä tuijotin sinua ihmeissäni. Koskin hellästi kättäsi, aivan kuin peläten että se menisi rikki. Sinä tartuit minun sormeeni ja puristit lujaa ja mä mietin, miten noin pienessä ihmisessä voikin olla niin paljon voimaa. Sinäkö se todella kasvoit minun sisälläni, minustako sinä tulit?


Tänään meidän ensikohtaamisestamme on kulunut jo seitsemän vuotta. Uskomatonta, miten nopeasti tämä aika on mennytkään. Kasvua ja kehitystäsi on ollut onni ja ilo seurata, ja miten ylpeä minä sinusta olenkaan! Sinusta on kasvanut viisas, ystävällinen ja tiedonhaluinen nuori neiti. Ja päivä päivältä sinä kasvat lisää. Muistathan rakas sen, että kiire ei ole mihinkään. Älä siis kasva liian nopeasti ja pidä kiinni leikkimielisyydestäsi. Sinä olen kuitenkin vielä pieni ihmisen alku, vaikka toisaalta oletkin jo niin kovin iso tyttö.


Ja minä pyrin jatkossakin olemaan sinulle hyvä äiti, ja rakastan sinua ehdoitta. Muistathan sen silloinkin kun joskus otamme yhteen. Että sinä saat olla juuri sellainen kuin tahdot, ja minä rakastan sinua juuri sellaisena kuin olet. Sinä olet minun silmissäni täydellinen, ihan just noin.


Paljon onnea Sofia!

8 kommenttia :

  1. voi miten kaunis tyttö, aivan ihana! <3 paljon onnea, ihanan tekstin oot kirjoittanut!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sofia on kyllä pikkuinen kaunotar. <3 Kiitos kauniista sanoistasi, ja onnittelut myös välitetty eteen päin. :)

      Poista
  2. Voi nyyh kun tuli kyyneleetkin silmiin! Paljon onnea Sofialle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ää, voi ei. <3 Sofia kiittää onnitteluista!

      Poista
  3. Kaunis tyttö :) Ja toinenkin sai kauniin nimen, en muistanutkaan kommentoida :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kauniista sanoistasi. Onnea on, kun saa olla kahden tämmöisen prinsessan äiti. :) <3

      Poista

LUKIJAT