Kaksplus.fi


2. kesäkuuta 2016

Päivitetty ulkoasu & 2plus blogiverkosto


Mä olen oikeasti aivan onneton mitä tulee ulkoasun koodailuun. En ihan itsekään ymmärrä, että miten mä olen osannut silloin bloggaamisen alkutaipaleillani rukata kaiken aivan itse. Bannereita myöten. Niitä ulkoasuja säädeltiin ja bannereita kyhättiin oman blogin lisäksi kavereille, tutuille ja kavereiden kavereillekin. Enää ei tunnu sujuvan kuin leveyksien säätäminen ja kuvavälin pienentäminen. Ei sen puoleen, ei mulla enää löydy moiseen edes aikaa, mutta onneksi on etsy!
Mä olen jo jonkin aikaa ostanut etsystä puolivalmiita ulkoasuja, ja sitten vain hienosäätänyt niitä oman mieleni mukaan. Etsystä löytyy toinen toistaan upeampia ulkoasuja, sen kun valitsee mieleisensä, suorittaa ostoksen ja lataa ulkoasun blogiinsa. Niin helppoa ja vaivatonta.
Kyllästyin vanhaan ulkoasuun, ja kaipasin nyt heti äkkiä jotakin muutosta. Vielä tämä kaipaa hieman hienosäätöä ja ehkäpä aivan toisenlaista banneria, mutta piristi tämä uusi ulkoasu jo tällaisenakin. Tuntuu vain, että ei ole minkäänlaista ideaa bannerin suhteen. Eiköhän se kuitenkin jostakin löydy, ennemmin tai myöhemmin ja siihen asti mennään tuolla tämän hetkisellä, hyvin pelkistetyllä versiolla.

Uuden ulkoasun lisäksi olette varmasti huomanneet erään toisenkin muutoksen blogissa. Nimittäin huhtikuun lopusta meikäläisen piskuinen blogi pääsi mukaan kaksplussan blogiverkostoon. Minulle aika huikea juttu, sillä en aikoinaan edes haaveillut olevani osana mitään blogiyhteisöä. Tässä sitä nyt kuitenkin ollaan, ja toivottavasti tullaan tutuksi muiden verkostolaisten kanssa. Bloggaaminen on ihana harrastus ja suosittelen sitä kyllä kaikille, mutta ilman verkostoitumista tämä voi toisinaan käydä aika puuduttavaksi ja yksinäiseksi. Se, että voi keskustella bloggaamisesta muiden bloggaajien kanssa, tuo tähän hommaan ihan toisenlaista fiilistä.
Blogiverkoston myötä, on blogiinkin eksynyt uusia lukijoita. Jos rohkenette, niin olisi kiva kuulla keitä te kaikki lukijat olette ja mistä te tulette? Lisäksi jos teiltä löytyy postaustoiveita, niin niitä saa rohkeasti esittää. Olisiko esimerkiksi kysymyspostaukselle kiinnostusta? :)

8 kommenttia :

  1. Tykkäisin videopostauksista.

    VastaaPoista
  2. Tää sun ulkoasu on IHANA! :D Saisit tulla mullekki vääntää ku en tajuu koodaamisesta yhtään mitään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuule ei muuta kuin etsystä ostamaan, sen asentaminenkin on super-helppoa! :)

      Poista
  3. Onnea Kaksplussalaisuudesta! Teki minulle ainakin hyvää ja en mitenkään huonoin mielin muistele yhteisöä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Vähän harmittaa kun teitä "tuttuja kasvoja" ei ole enää ketään jäljellä verkostossa. Meh.

      Poista
  4. Moi!
    Mä oon pk-seudulta, 26vee, odotan esikoista syntyväksi syksyllä. Oon seurailut sun blogeja jo pidempään, en siis ole uusi lukija, mutta päätinmpä kuitenkin esitellä itseni! :D Ja kiva kun oot taas aktivoitunut enemmän postailemaan! :-)

    Mä toivoisin diy-postauksia, ihan tavallisia arkijuttuja, vauvajuttuja ja kodin sisustujuttuja. Ihana ulkoasu, tyylikäs!

    -sarate

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun esittelit itsesi, musta on aina kiva "törmätä" lukijoihin jotka on lukenut mun blogeja pidempäänkin! :D Ja onnea odotukseen. <3 Mulla on jo kamala ikävä raskaana olemista ja hirveä vauvakuume, vaikka eihän meidän vauva mikään iso vielä ole. Heh.

      DIY-postauksia on tulossa paljonkin, kunhan ennätän johonkin väliin ottaa vielä kuvia. Sisustusjuttakin on tulossa, heti kun saadaan tätä "uutta" kotia vähän laitettua. Raskausaikana sitä oli niin väsynyt, että ei hirveästi olla panostettu. Pääasia oli että saatiin tavarat edes jotenkin paikoilleen.

      Poista

a penny for your thoughts